miercuri, 24 octombrie 2007

Priveste

Trec prin faze...faze scurte si pasionale...faze lungi si plictisitoare....de fapt treceam...acum am schimbat macazul...ma indrept spre o noua destinatie...Acolo la capat simt ca vei fi si tu...iar simturile mele nu ma inseala prea des...dar cand o fac...o fac atat de bine ca unde ma afunda...cu greu mai pot scoate un strigat de ajutor...Iata ca acum am putut...am strigat si m-ai auzit...cu greu insa...dar nimic nu ma poate face mai fericit ca mana pe care mi-ai intins-o spunandu-mi in acelasi timp...plangi...dar te rog plangi o data cu mine si pe umarul meu...Priveste cum lacrimile noastre se scurg si se impreuneaza....priveste cum obrazul devine rosu...priveste cum capilarele se fericesc....priveste cum inima-mi bate....priveste....si nu-ti intoarce privirea de la trupul ce tanjeste dupa atingerea delicata a degetelor tale...priveste....

Niciun comentariu: