marți, 9 octombrie 2007

Visez

EA: am chef de ceva romantic acum...dar cel mai romantic lucru de care o sa am parte este un fulg de la perna care probabil o sa mi se incurce in par
Fa-ma sa te visez........

EU: si cineva sa ti-l ia din par si sa inceapa jucaus sa-l alerge pe toata fata....coborand usor pe pielea ta catifelata mirosind a liliac si margarete ...mirosind a primavara desi afara-i toamna....glumind...vesel...domol...susotind despre lucruri frumoase:
vorbind despre ieri...nu despre alaltaieri...
vorbind despre azi...dar nu despre maine...
uoff....ce frumos...cand mana-mi sta sub capul tau...
ce frumos cand parul-ti sta atarnand pe langa pat...
ce frumos cand eu...eu-cel de langa tine- iti descopar ochii ascunsi dupa cateva fire rebele de par...
ce frumos...cand te trezesti incetisor...si-mi soptesti...te-am visat...ma visezi ?
nuuu...caci visele sun vise...iar cand te dumiresti dispar...eu nu vreau sa dispar....vreau sa ma trezesc o data langa tine...incalzit fiind de caldura ta...
vreau sa tremur de frig...tu sa ma imbratisezi ...sa simt cum ma afund cu totul....in ceva nefiresc neabsurd si totusi atat de omenesc....
Asadar VISEAZA-MA !!!!

Niciun comentariu: