marți, 1 decembrie 2009


Si iata ca am ajuns...am ajuns la tine draga mea...si desi tu spui ca nu am aratat nici o emotie..pot spune ca eram atat de emotionat ca m-am blocat...nu stiam ce sa mai fac pe unde sa mai ma intorc pe unde sa dispar ca sa nu par emotionat...eram si inca sunt...iti vorbesc cu emotie, iti scriu cu emotie, ma gandesc la tine cu emotie...te sarut cu emotie...te imbratisez cu emotie...imi tremura fiecare particica din mine cand ma gandesc la tine...tremur tot din cap pana-n picioare...In prima fractiune de secunda in care te-am simtit...te-am cunoscut...am stiut ca esti tu fara sa te vad...inima mea s-a intors spre inima ta...sufletul meu s-a regasit...s-a reintregit...de aia sunt fericit...sunt fericit ca acum suntem doi...Sa te simt in bratele mele a fost cea mai mare realizare de-a mea...sa te simt respirand pe pieptul meu a fost ce-a mai frumoasa intamplare...sa te sarut a fost cea mai arzatoare intamplare...sa te vad...mai frumos ca price spectacol natural...

sunt atat de fericit incat nu ma gandesc la altceva decat la tine...tot ce pot sa scriu acum ar fi doar numele tau...Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana Adriana

nu am sa uit niciodata cand m-ai imbratisat deasupra tuturor...aproape de luna... aproape de cer...am fost aproape de paradis...am fost aproape de extaz...

Sunt al tau pentru totdeauna...