vineri, 4 decembrie 2009

Siempre en mi mente....

4 Decembrie 2009

Buna seara, draga mea!

Am sa ma adresez in special iubitei mele, spunandu-i ca imi este dor de ea, spunandu-i ca-mi lipseste vocea ei, spunandu-i ca totusi ii simt caldura ce mi-o transmite cand se gandeste la mine... Astazi nu am vorbit cu tine, fizic, dar gandurile noastre s-au tot lovit...s-au tot ciocnit si au produs scantei...asa cum spune si melodia de muuuult timp tu eres siempre en mi mente...Nu vreau sa te mai scot din mintea mea...ai un loc special aici...ma gandesc la tine in fiecare secunda...inima-mi bate de fiecare data mai puternic cand imi aduc aminte in ce fel ne invaluia lumina lunii deasupra Dejului...Nu am sa uit nicicand cat de frumos ne statea deasupra tuturor...nu voi uita niciodata expresia fetei tale cand te sarut...nu voi uita nicicand culoarea buzelor tale si nu-ti voi uita nicicand vocea calda atunci cand imi soptesti la ureche cat de mult tii la mine... Am planuri draga mea...am multe planuri ce ne includ pe amandoi...De abia astept sa te vad...imi lipsesti tare mult...vreau sa te sarut...vreau sa fii a mea...vreau sa fim impreuna...

PS : am sa vin sa te vad...in seara asta...si am sa-ti fur o sarutare...

Al tau pt vesnicie,
Bogdan

Niciun comentariu: