marți, 5 ianuarie 2010

Fericire 2


Ma intorc, plin de forta, plin da ganduri si simtaminte noi, plin de speranta si plin de iubire de dat :D Zilele astea au avut o incarcatura impresionanta pentru mine. Mi s-au intamplat atatea lucruri si cu toate astea gandurile mele toate se opresc la tine, nicidecum la problemele mele. De ce oare? Mi se pare ca se intampla asta tocmai pentru ca imaginea ta ma ajuta sa depasesc orice obstacol. Doar vazandu-ti zambetul ma luminez si capat forta sa ajung la capat. Revenind.

31 decembrie 2009
Imi incep voiajul inspre Dej. Imi ia cateva ore si ajung cu doua ore inainte de miezul noptii. Ma intampina cu nerabdare, cu fluturasi cum ii place sa spuna. Desi ii promisesem ca voi ajunge in maxim 10 minute asteptarea se prelungeste si nerabdarea atinge cote maxime, pentru amandoi. Eram emotionat, teribil de emotionat si prima ei intrebare a fost: De ce nu ai emotii? Ceea ce ma face sa cred ca reusesc sa-mi ascund emotiile atat de bine ca nici cei pe care ii iubesc nu reusesc sa ma descifreze. Oricum Adriana e speciala si ea ma intelege fara sa-i povestesc prea multe.In fine, restul e tacere. Ajung sa-i intalnesc familia. Surpriza! Simt ca ma cunosc si ca nici nu as fi un necunoscut. Ma simteam de parca ma cunoasteau de zeci de ani. Am trecut repede peste formalitati si deja ma simteam ca la mine acasa. De aici au urmat cele mai incredibile clipe ale vietii mele.

00:00

Noi doi, imbratisati, dupa mult timp, o sarutam cu teama, cu dor, cu pasiune, incet dar sigur. 23:59 Sampanie, imbratisari 00:00 Sampanie, sarut, dorinte, vise.

Am ramas imbratisati 3 zile...

1 ianuarie

Pentru prima oara ma trezesc in bratele celei pe care o iubesc. Sentimentul e de nedescris. Adormisem in bratele ei, ma trezisem in bratele ei. Imi spune ca m-a visat. Pupicul de dimineata ma trezeste instant. Parca visez, fluturasii sunt tot acolo. Nu pierd timpul si ii spun ce fericit sunt "la mine acasa". Fericirea mea urca pe cote tot mai inalte. Dupa 1 ianuarie au urmat clipe de neuitat. Clipe de pasiune adevarata, clipe de iubire. Momente de viata de cuplu.

Sunt indragostit pana peste cap. Recunosc. Si-mi place.

O imbratisare draga mea,
Al tau Bogdan

PS : I finally found someone:

Brian Adams&Barbara Streisand - I Finally Found Someone
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: