luni, 14 ianuarie 2008

Sistem

EU
azi cersesc afectiune

EA
da, dar din nefericire romantismul meu se invarteste printre circuite si s-a prins in transformatoare...sentimentele mele au ramas printre masele... i'm not in the best of shape
EA
hai sa fugim in lume

EU
hai
in lumea noastra
dar nu vreau sa fug
vreau sa raman si sa-i infrunt pe toti
vreau sa spargem tipare create de ani
vreau ruperea de vise si intrarea in realitate
e vreau mai bine zis
am intrat in transa

EA
in ce sens vrei?

EU
in sensul cel mai pur si cel mai natural
in sensul in care eu te iubesc si tu stii asta
in acelasi sens in care mergi si tu
e simplu

EA
:P

EU
la fel cum indicatoarele mele imi arata un scurtcircuit
la fel cum voltmetrul imi masoara o tensiune crescuta a valorilor dragostei
asa cum ampermetrul imi semnalizeaza o intensitate nemaipomenita....
la fel de urat apare o dioda...ce nu ma lasa sa trec decat printr-o singura portita
EA
it's wierd u know....

EU
mai ramane solenoidul...ce cuvant complicat...nu e mai simplu bobina
si bobinez curent continuu ce-mi scorojeste firele conductoare...
izolatorii ma dor... siguranta sare ...dap...m-am ars
te astept cu o noua siguranta fuzibila...setata pt intensitati si mai mari

EA
:X

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai grija ce-ti doresti!andreea

Straina! spunea...

another poli love! :)