duminică, 6 ianuarie 2008

Zgomot

Murmur mare s-a creat zilele trecute in imparatia iubirii...am fost atins de un fior care mi-a strabatut corpul de la o extremitate la alta, deranjandu-mi ordinea fireasca, ordine mentinuta la cote ridicate...azi, aceeasi dezordine imi controleaza trupul, ma misc repede, invaluit de o aura misterioasa, protectoare, divina. Simt ca nu mai apartin lumii...simt ca ma detasez de tot ce al meu...simt ca ma transform in ceva...deja pot sa spun...sunt AL TAU...asta-mi va fi numele....asa poti sa ma strigi...asa vei putea imblanzi fiarele care sperie dragostea..: asa vei putea omori ura, asa vei putea stinge dorul, asa vei uita despartirea, si asa vei uita sa nu ma uiti. Odata cu fiorul, ma simt invadat de o galagie imensa...cerul imi canta fericirea, in coruri alese de privighetori ratacite, ajuns acum in luminisurile padurilor acolo unde le putem vedea si auzi, acolo unde te-am tinut de mana prima data, acolo unde ti-am daruti prima floare....eram doar noi doi....si restul...eram noi doi si lumea....eram....vom fi ? asta nu mai tine de mine, nu mai tine de tine, ci doar de mana celor care se joaca cu destinele noastre, sper sa nu ne arunce departe unul de celalalt, pt ca tu esti pt mine ceea ce aerul este pentru foc, ceea ce oxigenul este pentru hidrogenul apei....cu alte cuvinte...esti tot ce am nevoie...tu imi esti hrana...ochii tai imi sunt lumina...urechile tale imi sunt cantec....nasul tau imi este aer...corpul tau imi este pamantul , universul nou creat. Astept cu nerabdare sa te vad...lipsa ta ma dogoreste...imi arde interiorul...ma usuca...dar fiindca te iubesc , indur arsite indur secete, si stau si indur caci indurand purific asteptarea, purific, indur pt ca stiu ca prezenta ta imi aduce liniste, prezenta ta imi aduce racoare, ploaie si zapada....sa fim azi ca doi fulgi ...sa dansam plapand in a luminii joaca, sa dansam si sa nu ne mai dam drumul la maini in veci....oricine ar citi aceste versuri sa ia aminte....iubiti si daruiti....si nu asteptati nimic in schimb.... ... nu costa nimic...pe iubesc pe tine cea ce imi insufli curaj incredere si iubire....

2 comentarii:

Anonim spunea...

e dragutza rau....de fapt cea mai dragutza si mai inspirata.....poate o sa-mi spui pt cine e:))

Anonim spunea...

E atat de adevarat ce scrii,atat de real.......prea real.