duminică, 10 februarie 2008

Doi ochi

Doi ochi….doua buze…un nas…
SI totusi nu sunt esentiale…
Nu sunt necesare…
Te-as iubi fara sa ai ochi…te-as iubi fara sa ai nas…te-as iubi fara sa ai buze…

Dar tu nu m-ai putea iubi fara a ma vedea…
Nu ai putea sa ma iubesti fara a ma mirosi…
Nu ai avea cum sa ma iubesti fara sa ma saruti….
Nu…nu ai putea….

Nu poti sa ceri orbului sa-ti spuna cat esti de frumoasa...
Nu ai putea sa ii ceri mutului sa-ti spuna te iubesc…
Nu vrei sa ii ceri surdului sa te asculte…
Nu….Nu vrei….

Dar mie….mie ai putea sa-mi ceri atatea…
Si eu ….si eu ti le-as putea oferi…
Nu e nevoie sa-I ceri orbului….spune-mi mie…
….e tarziu si nu-mi pare rau….
Nu e nevoie sa ii ceri mutului…spune-mi mie…
Te iubesc si nu-mi pare rau….
Nu e nevoie sa ii ceri surdului…spune-mi mie….
Te ascult…mereu….intotdeauna

Caci eu sunt si surd si mut si orb….
Dar dragostea ma invie…dragostea imi da lumina…
Dragostea imi da culoare si paloare….
Dragostea imi da auz….da dragostea…
Dar fara tine nu-i….

Un comentariu:

Anonim spunea...

vorbele tale sunt pline de adevar.niciodata o dragoste adevarata nu-i de suprafata,fiindca nu iubesti trupul, ci sufletul.am invatat un lucru, cred eu, foarte important:nu conteaza ce este, conteza ce a fost, nu conteaza ca nu mai e, conteaza ca fost, nu conteaza ca am iubit ,nu conteaza cat de nenorocita ma simt....de ce ?fiindaca am simtit ceea ce multi nu ajung sa simta o viata intraga.am atins raiul, l-am vazut...si l-am pierdut.regret, dar am in acelasi timp in coltul gurii un zambet.dureros?da, dureros,fiindca mi-a fost dat, cum am spus, mi-a fost aratat raiul si dupa, mi s-a spus in cel mai brutal mod :„nu il meriti!” sau poate...nu merita.nu merita el?nu meritam eu atata fericire?niciodata nu vom stii.
Important este ca fericirea de care ai avut parte la un moment dat te alimenteaza, dar te si distruge, te alina, dar te si necajeste absenta ei....pare a fi neantul,dar nu e.