marți, 5 februarie 2008

Mi-e foame si sete

De ceva vreme simt ceva nou…de fapt daca stau sa ma gandesc este un lucru vechi imbracat intr-o forma noua… mi-e foame…mi-e foame de ceva nou…mi-e foame de tine, asa ca am hotarat sa merg la colt la Happy pub de pe strada fericrii intersectata cu Bucuriei nr 13. La intrare un domn imi ia haina si o agata pe un cui ruginit uitat parca de secole in acel loc impaienjenit. Parea ca nimeni nu mai intrase acolo de ceva vreme..s-au bucurat multa vreme cand au vazut ca in sfarsit au un client…eu uimit imi primesc meniul,…dar nu inainte de a-I spune ospatarului sa-mi aduca un tic-tac. Harnic, omul isi indeplineste misiunea si cat ai clipi inhat tic-tacul si imi arunc inspre gura o pastiluta. Cer un pahar cu apa. Mi se aduce si incep sa rasfoiesc paginile murdare ale meniului…in mintea mea o poza isi facuse simtita prezenta…desi era un simplu meniu parea a fi un complicat jurnal…scris mic…inclinat spre dreapta…parea sigur scris de o mana femeiasca….era ingrijit, fara stersaturi. Pana sa ma apuc sa citesc, intra o domnisoara imbracata frumos, aranjata, privirea imi este atintita asupra ei. O palarie mica asezata frumos, schimba o infatisare terna cu una expresiva… Se apropie incetisor de mine si-mi recomanda “o tocanita de iubire cu sos de fericire si putin usturoi”…cand am auzit de usturoi am zis ca e prea devreme. Ma uit atent si ceva imi atrage atentia…Supa de inimioare cantatoare cu un strop de complacere…imi zic ce bun trebuie sa fie….mai dau o pagina si la aperitiv sta scris mare…o portie face cat 3…ce marketing ieftin…nu cred…in fine…tot sunt flamand…imi comand supa si ospatarul ma intreaba daca in loc de sare doresc putina nefericire si o gura de amaraciune…refuz…speriat se conformeaza si imi aduce intocmai ceea ce comandasem… Nu doriti si altceva…ma intreaba amabil? Un pahar de vin rosu se poate? Sigur avem Vin Trist, Vinul Vietii, Vin din Roua diminetii…cred ca voi gusta putin din Vinul Vietii… Pot sa va mai recomand pentru cel de-al doilea fel o portie de dragoste pe gratar, impanata cu ceva bucurii, stropita din belsug cu lacrimi, si arse grasimile de focul pasiunii….Hmmm…ce bine suna…dati-mi o portie va rog….Nici nu apuc sa savurez supa proaspat adusa,,,cand deodata simt un miros delicat alintandu-mi simturile…ma desfat…sunt invaluit din toate partile de o caldura imensa…imi uitasem vesta pe mine…o dau jos…iau o gura de vin…ma racoresc…Incep sa manac usurel din dragostea la gratar…vad ca frige si fara sa vreau o scap…si o tineam bine ….s-a dus…chelnerul ma avertizeaza…ai scapat-o o platesti…ma enervez…vreau sa plec…nota va rog…astept 2 minute …ma uit la masinile ce trec nestingherite prin fata barului…mai stau inca 5 min…nota nu mai vine…masinile trec odata cu viata mea…mai astept 5 min ….nota inca nu apare…ma enervez…imi iau vesta…ma duc sa-mi scot din cui haina…moment in care ospatarul…nu ati plecat? Cum sa plec daca nu am platit nota? Ce nota domnule? Nu stii ca aici, doamna in rosu plateste fiecarui client nota? Barul este al dumneai…a suferit mult din cauza dragostei…din cauza dorului…din cauza lipsei cuvintelor frumoase…si in timp ce chelnerul imi vorbea..gandul meu mi-a sarit la tine…mi-am dat seama ca nu aveam o foame fizica…aveam o foame de tine…mi-e foame de dragostea pe care ti-o purtam…mi-e foame de clipele frumoase petrecute impreuna…mi-e foame…si mi-e sete…de tine….mi-e sete de sunetele dulci pe care ti le sorbeam….mi-e sete de ochii tai limpezi….mi-e foame..mi-e sete

Niciun comentariu: