miercuri, 26 septembrie 2007

Adio

Stie cineva cat de fierbinte este focul?

Stie cineva cat de rece poate fi o inima?

Stie oare cineva ca o inima ingheata totul in calea ei?

Stie cineva ca focul nu e nimic…

Nu arde asa de rau pe cat arde inima…

Ai distrus visul ce-l traiam…

Si nu ti-a ajuns….

Aveai nevoie de hrana…si ai decis sa te hranesti

Cu dragostea mea pentru tine…

Acum sunt gol

Iubirea m-a secat…

Sunt ca un schelet ce isi cauta pielea cea catifelata…

Dar tot ca un schelet…raman cu dorinta…

Caci implinirea e departe…

Dorinte desarte….

Ma ucizi…Ma ucizi…Ma ucizi….

Nu-ti pasa….Nu ti-a pasat…Nu-ti va pasa…

CE rost ar mai avea?

Sa imi spui ca totul e inchipuire…si ca totul…

Se petrece in mintea mea….

Furtuna ce se declansase in sufletul meu…

Din cauza ta…

Acum e doar adiere…

Ai reusit sa imblanzesti un uragan…

Sa nu te mandresti…ci doar sa te caiesti

Acum tac….ma zbat…

TU taci…esti linistita…

Nu meriti linistea asta….

EU tac….sunt calm…Suspin…

Acum…inima si focul…

Ard imaginea ta….netrebnica…

Acum inima-mi plange si focul se stinge….

ADIO

Niciun comentariu: