marți, 25 septembrie 2007

Convulsii

Convulsii….spasme…corpul mi se intoarce in toata pozitiile posibile si imposibile…parca as fi din ata…dar parca nici ata nu se rasuceste in halul asta…Scriu…repede…atat de repede ca d`abia vad tastele pe care apas…atat de repede ca totul ramane in urma…o dara de praf de poezie se ridica…o fi adevarata? Sau e de la faptul ca am privit prea multa acea poza….si iar incepe…convulsii…..spasme….crampe…nici nu stiu ce sa mai ma fac…ma lovesc de tablierul patului…uite vezi ce vanataie mi-am facut….e mov….se pare ca asta e culoarea dragostei ce ti-o port…iti vine sa crezi? Ai plecat de atat timp incat nu-mi vine sa cred…aproape ca m-am imbolnavit…se si vede….dar nu cred ca se vede ca nu e o boala cunoscuta…asta te macina pe interior si cand iti dai seama de existenta ei e deja prea tarziu….si iar scriu…si scriu de boala asta…unii oameni zic ca e cea mai nepasatoare…cand te-a acaparat nu-ti mai da drumul…si incetul cu incetul devii un maniac…unul care nu se mai poate stapani…si scriu….si iarasi scriu…si de mult nu am mai scris asa…

Un comentariu:

Irina spunea...

acelasi sentiment...aceleasi senzatii...momente cand ti-e prea greu sa respiri doar pentru ca nu esti langa celalalt...