miercuri, 26 septembrie 2007

O bucata de hartie

Cer o bucata de hartie

Pe care sa pot imprima

Furia, Deziluzia, Regretul

De a nu te fi strans in brate.

Cer un stilou

Cu care sa te pot desena…

Cu ajutorul cuvintelor….

Cuvintelor frumoase…

Cer o coperta….

Cu care sa iti invelesc imaginea perfecta…

Si sa te protejeze de impactul celor din jur…

Impact nimicitor…

Mai cer o unda de racoare…

Lipsa ta ma incalzeste…

Prezenta ta ma dogoreste…

Atingerea ta ma arde….

Si mai cer un singur lucru…

Cer o clipa alaturi de tine…

Alaturi de ochii tai albastri…

Alaturi de trupul tau plapand…

As mai putea cere….

Dar si asa nu ma asculti…

Se pare…da…se pare ca nu cer nimanui…

Am cerut … am plans…si am cerut liniste

Mi-a ajuns…

2 comentarii:

mada spunea...

romantic, imi place :)

Anonim spunea...

i love the way you love her...