marți, 25 septembrie 2007

Tot tu...inchipuire

Uite iar stau la geam…iar stau degeaba…iar scriu….si scriu…si ma dor mainile…dar nu de la scris…ci ma dor din cauza cuvintelor pe care le scriu…cuvinte atat de grele…incat bietele mele maini abia le mai pot sustine…si din ce cauza crezi tu ca sunt grele….nu cred ca ai ghicit…uita-te in jur…nup…te uiti degeaba….ia mai uita-te odata…uita-te acolo in dreptul patului si spune-mi ce vezi…nu vezi nimic? E imposibil omule…aaa….asta e…tu esti om….eu sunt mort…eu vad…uite acolo e un inger…te vegheaza…si cuvintele astea grele nu conteaza pt el/ea….cuvintele astea nu-l ucid dar acelea usoare ii fac viata chin…sa nu le folosesti impotriva lui/ei…ai grija….pretuieste-l/-o/ asculta un biet batran cu mainile obosite…cu parul alb in tample…cu mainile venoase ce se chinuie a scuplta un chip in lemnul fraged al cuvintelor….

Si am scris…si voi mai scrie….caci scrisul ma tine in viata….scrisul mi-e alinare…caci dorul….asta e cel mai mare dusman…ucide multe vise…multe iubiri….ar trebui condamnat si el la moarte…hai sa fim noi doi cei care il vom sili sa se arunce de pe teatrul viselor…caci si pt tipul asta…Dor…exista o Dora…de asta ucide…caci nu a stiut sa o tina aproape…Nemernicul….Dor….

Si atat am scris….si nu ajunge…pentru ca voi mai scrie….tu imi alimentezi pasiunea asta…TU….

Niciun comentariu: